Tertido atau ditidurkan?

Belum pernah berlaku dalam hidup aku apa yg berlaku semalam... kisahnya smlm aku dah set apoiment nak lepak2 makan2 dgn geng2 blogger kat Putrajaya... janjinya pkul 9 malam... So, balik rumah smlm lps dah ready pakai nak kluar boleh plak hujan selebat lebatnya... payung ade jer kat rumah tp sajer aku tggu hujan reda skit sbb awal lagi masa tu... masa tu 8.30 malam... klau 8.40 malam hjn masih lebat jugak aku tetap nak kluar coz payung mmg dah ada pun kan... masa tu astro dah tak dpt siaran... tv mmg dah off dah...

Dalam masa nak tggu 10 minit tu,  aku belek2 la hp... tgk fb... tgk wassap... tgk blog... ntah mcm mana dan masa bila ntah boleh plak aku tertido kat sofa tu... sedar2 dah 10.45 malam... hoh!!!!! Terkejut beruk aku... melompat aku dari sofa... tgk hp ade miscall dr diorang... miscall dr mertua aku pun ade... wassap pun bersepah2 masuk... hwaaaaaaa..... mcm mana dlm sekelip mata aku boleh terlelap smpai 2 jam... masa tgk jam tu mcm tak caya dah 10.45 mlm sbb sblm tu aku tgk jam baru 8.45 malam... hp aku lak silent... sbb tu tak dgr ape2.. huhuhu...

Rasa bersalah sangat sbb dah janji dgn diorang tp mcm tu lak jadinyer... padahal aku dah siap nak kluar dah... cuma nak sarung seliper kat kaki jer... huhuhu...


Tgk gambar diorang kemain meriah lepak2 makan2... aku tak terkilan sgt bab nak lepak2 tu sbb anytime boleh jer lepak tp aku terkilan sbb aku dah janji... jenis aku lak klau dah janji mmg sebolehnya aku akan tepati melainkan ada hal yg tak dpt nak elak...

Tp smlm sblm tido aku terfikir balik... mungkin ada sbb atas kejadian semalam smpai aku mudah sgt tertido sblm kluar jumpe diorang... yer la kan sbb tibe2 time nak kluar tu hujan lebat then aku plak tertido... mungkin klau aku kluar gak smlm ada something happen... sape tahu kann... tibe2 aku terfikir mcm tu plak...

Apapun sorry guys coz smlm tak boleh nak havoc dgn korang... nnti kite set date lain ehhh....

Antara blogger yg ada smlm; Ben Ashaari dgn si comel Qhalif tu... Ujang dgn Yana dgn si kecik Zafirah... Shahir fuh.my, Najeeb, Mawardi, Sue, Yanty, Mieza, Fauzi pap pap dgn Shawn Razaleigh...

Kredit gambar : Najeeb & Mawardi

Labels: , ,