Pengumuman untuk Pemenang T-shirt GA

Assalamualaikum, sebelum aku cakap ape2 lebih baik aku mintak maaf dulu atas ke'delay'an hadiah t-shirt seperti yg dijanjikan... Insya-Allah t-shirt akan tetap dpt cuma lambat skit...

Hari tu selepas pengumuman pemanang GA aku dah bg tempoh sehingga 30 April untuk semua pemenang menghubungi aku dan menghantar email serta gambar yg nak dicetak kat baju... aku pun ade maklumkan yg gambar2 yg dihantar tu mestilah bersaiz besar... kalau saiz kecik nnti print kat baju jadi pecah... tapi yg sodihnya... majoriti yg hantar gambar kat aku smuenyer bersaiz kecik... mcm2 hal plak kannn... ade tu siap bg 2 3 keping gambar nak suruh aku cantum2 jadi sekeping design yg cantik... huhuhuhu... aku is tak sempat nak buat semue tu... yg mane ade bg gambar tu aku dah cube besarkan tp ntah la pecah ke tak gambar2 korang tu... kalau pecah harap maklom la yer... sbb dah bg tau awal2... skrg ni aku cuba edit balik gambar2 korang tu yg mana perlu... dah ready nnti aku bg tau...

Untuk para sponsor pulak... aku dah janji nak review korang kann.... huhuhu... sorry... tak sempat2 lagi... baru beberapa sponsor jer aku sempat review... yg lain nnti aku review... aku tak lupa... insya-Allah... 

Jadi, utk korang yg tertanya2 bila nak dpt baju tu... tunggu dulu ehhh... Peace.... hehehe...