Mee Udang Sedap di Nilai

Hari selasa lepas aku dengan member2 dari Kelab Blogger Ben Ashaari beraktiviti makan-makan dan melantak kat MMA Santai Corner kat Nilai... Aku nak bagi panduan nak ke sini aku tak pandai sbb aku pun 1st time g situ hari tu... tapi dgn bantuan waze... aku cari jer MMA Nilai terus smpai ke sini... tak sesat pun...

Target utama group kitorang ke sini adalah nak merasa Mee Udang / Mee Ketam D'Laila yg boleh diklasifikasikan sbg mee udang sedap dan terbaik di Nilai...

Order mee udang kat sini mcm order baju... ikut saiz... saiz L atau M... aku syorkan korang order jer saiz L sbb takut menyesal lak kalau order size M... kot makan tak puas...

Ni harganya... RM5 untuk saiz M... ade 5 ekor  udang bersaiz anak gajah... dan saiz L mcm gambar atas skali ni juz RM10... dengan 10 ekor udang bersaiz anak gajah, aku rasa tersangat murah dan berbaloi... aku send gambar mee udang tu dalam group what'sUp sedara mara aku... suruh diorang teka brapa hengget... tekaan paling hampir adalah RM30... hohoho... terkejut beruk bila aku cakap hanya RM10 jer...

Selain udang... ade gak ketam dan kupang... tapi aku jenis tak suka makan ketam... bkn sbb tak minat tapi sbb tak pandai nak kopek2 kulit die tu... aku makan ketam kang membazir jer... kaki tangan die mmg aku tak pandai makan...

Aku mcm biasa tak boleh pisah dengan duta blog aku ni... si Akiff... tapi time hari tu plak mood die not good... huhuhu... yg sblh Ben tu Najeeb namanya... ngeri tgk die makan... risau tercekek penyepit udang... hahahhaa... sebelah Najeeb tu plak adalah selebriti utube... huhuhuhu... selebriti sangat...

Ni geng2 blogger gegadis... ade lagi blogger lain yg aku tak sempat nak snap gambar sbb smue dah fokus kat mee udang masing2...

Nah buktinya... ko rase?... tgk la sendiri penyudah die mcm mana... ni aku tunjuk mangkuk dari gegadis blogger jer ni... blum tunjuk mangkuk yg Ben Ashaari dgn jejaka blogger lain... huhuhuhu... smue sebulat suara bagi 5 bintang untuk Mee Udang D'Laila kat Nilai ni...

Sebelum balik sempat kitorang tangkap tokey mee udang ni untuk bergambar... Ben dah takde dalam gambar sbb dah ke kereta time ni... wakaka... ko nampak tak aku dengan Akiff kemain tunjuk isyarat Good tu....

Padahal aku dengan Akiff tak makan langsung pun mee udang tu... huhuhuhuhu... aku makan nasi putih, telur dadar dengan sup daging... hwaaaaa... sebabnya aku dalam proses berpantang dari makan seafood skrg ni... takut susuk berlian terkeluar... hahahhaa... xde lah.... tu atas nasihat doktor... sbb ade masalah kesihatan skit... InsyaAllah bile dah habis tempoh berpantang aku nnti mmg aku akan datang try sini... takde org nak teman pun aku sggup datang makan sorang2... aku adalah peminat udang... terseksa beb tgk diorang mkn mee udang dpn aku... tgk Ben lak mkn mcm tak simpati langsung dgn aku... rase nak hempuk jer... Grrrr...

Ok lah... Korang yg nak merasa mee udang sedap dan terbaik di Nilai boleh la datang ke MMA Santai Corner ni... boleh add fb owner D'Laila Mee Udang(klik) utk sebarang pertanyaan... D'Laila Mee Udang dibuka setiap hari dari pkul 5.30 petang sehingga 12 malam... Selain mee udang ade jugak segala mak nenek makanan kat sini sbb sini tmpt die mcm food court... ade byk gerai jualan...

Labels: , , ,