Restoran Qasar Saba - Makanan Arab di tengah KL

Sempena meraikan pertukaran salah sorang staff kat ofic aku... kitorang berarabic kat sebuah restoran arab kat jalan ipoh... restoran ni betul2 kat tepi jalan jer... dr bulatan pahang kat HKL menghala ke gombak tu dalam 2km jer... restoran ni tersepit kat celah2 antara McDonald dgn stesen minyak Shell...

Decorasi kat restoran ni biase2 jer... tak arab sangat pun... tp ok laa...

Lamb Mandy... 1 dulang dalam RM60++

Chicken Mandy.... 1 dulang dalam RM40++

Makanan not bad... aku suke... daging kambing mmg lembut... ayam aku tak try pun... tp member ckp sedap... lembut gak... nasi agak berempah tp memang sedap...

Ni roti selimut namanya... hahaha... suke2 aku jer bg nama... harga tak tahu... ni tokey restoran yg blanjer... katanya ni size M... belum saiz L atau XL... klau yg XL tu xleh nak byg aku bsr mana roti ni... roti ni sedap...

Ni lah die org yg diraikan... semoga sukses kat tempat baru...




Labels: , , ,