Mini Giveaway Blog Melastik Bintang 2014

Lokasi : Pool Villa Warisan, JB (klik)

Teringat saat g bercuti ke JB dan Singapore tahun lepas... aku stay kat Boutique Hotel Villa Warisan J.A kat JB... Villa ni sangat unik dan  sangat tenang serta tak ramai orang... bilik sini sangat limited... sbb tu tak ramai orang... stay sini rasa mcm stay kat rumah sendiri...

...............................................................................................

Kalau nak diikutkan moment terindah dgn anak mmg tak terkira.... saat skrg ni aku tggal berdua dengan Akiff pun dah tak tercapai dek akal nak story setiap moment kami dua beranak... tapi sbb GA Melastik Bintang ni nak seketul jer gambar yg menceritakan antara moment yg paling moment dgn si kecik... So, aku pilih gambar yg atas ni... 

Antara moment indah yg aku nak share kat sini adalah masa aku ajar Akiff untuk tidak takutkan air... waktu ni Akiff takut nak main kat pool... nak masuk dalam air pun takut... bila air kat paras dada dia terus rasa cemas... gelabah nak peluk aku... tapi aku slow2 ajar dan paksa dia utk beranikan diri dan akhirnya skrg ni pantang nmpak pool mesti nak mandi... hehehe...

Korang yg ada si kecik kat rumah atau sebelah2 rumah tu... meh joint Mini Giveaway Blog Melastik Bintang 2014 ni... klik sini untuk turut serta... tak semestinya kena dgn anak sendiri... kalau korang ade moment indah dgn ank jiran ker... ank sedare ke... ank2 yatim yg korang pernah jumpe ker... meh story dan joint GA ni...

Labels: