Ikim.fm dah mohon maaf

Smlm bila aku up status kat fecebook pasal pihak Ikim.fm dah delete gambar aku sekeluarga kat page diorang sepertimana yg aku mintak... ayat aku tu kirenyer dah settle la isu ni sbnrnya... pastu ade yg komen tanyer ade tak pihak Ikim.fm tu mintak maaf... So, aku jawab la yg sebetulnya masa tu... mmg takde langsung sebarang komunikasi antara aku dgn Ikim.fm... aku takde terima sebarang bentuk permohonan maaf pun... aku pun tak kisah sangat mcm yg aku kate dlm entry sblm ni...

Pastu banyak la jugak komen2 yg kata sepatutnya diorang perlu mohon maaf... sebagai satu entiti yg berimejkan Islamic sepatutnya kena buat permohonan maaf walaupun aku sendiri dah ckp aku dah maafkan ...

Then pagi ni ade officemate aku terdengar di radio Ikim.fm yg diorang dah mintak maaf secara terbuka kat radio secara live... diorang juga dah jelaskan mcm mana kesilapan ni boleh timbul dan ambk perkara ni sebagai iktibar... dan aku pun banyak belajar dlm hal ni...

Hmmm... Korang yg tak tahu menahu ape yg aku bebelkan ni... boleh baca 2 entry aku sblm ni...