ERTI KEHIDUPAN la sangatt...

Hari ni aku nak review blogger yg sponsor GA aku hari tu... TQ Ujang coz sudi jd penyemonser GA aku... rasanya blog dak Ujang takde ape sgt aku nak kenalkan... sbbnyer blog die dah mmg femes amos sgt2 dah... rasa mcm tak kena plak blog suam2 kuku mcm aku ni nak review blog die...


Blog Erti Kehidupan ni mulanya aku ingtkan blog gugurl... kalau tgk kpd nama blog la kann... mcm skema ya rabbi... nasib baik ade gmbr budak laki hingusan kat header yg boleh conteng2 tu... kehkehkeh... ehhh... korang tau kan header die canggih wooo... boleh conteng2...

Haaa... nmpak? Tu aku dah conteng2 dah... boleh direct conteng kat header die... die satu2nyer header blog kat dunia ni yg canggih mcm ni... kahkahkah... wpun rupa paras die dah tak sama mcm dlm header atau sng ckp die dah gemok skrg... tp header die mmg ohsem... tp kan Jang... boleh tak ko tukar gmbar ko yg terbaru... gmbr ni aku nyampah lak tgk... hahaha...

Blog Ujang ni dah lama dah... die antara blogger otai yg aku kenal... followers die dah lebih 7.7k dah... blog die konsep mcm blog aku gak... blog peribadi yg citer pasal anak dan keluarga... penulisan die pun aku suke gak... sengal2 alah skit... santai, sempoi dan bersahaja... kalau yg tak biasa akan kata penulisan die ni agak kasar tp bagi aku ok jer... cara dia yg tersendiri... wpun mamat ni otai dlm dunia blogging tp die jenis org yg boleh ajak sembang... masa sembang pun ko boleh nak tumbuk2 perut die... die ok jer... mudah mesra dan selesa borak dgn dia wpun 1st time jumpa...

Ingt lagi 1st time aku jumpe... masa musim raya tahun lps... die dtg beraya kat rumah aku... hohoho... ni 1st time nak jmpa... neves siot... kahkahkah... pastu kan... dah la nak dtg beraya, siap pesan kat aku die tak makan seafood... mem aku kena masak khas lak utk die sbb die taknak seafood... huh... ngade... hahaha...

Apa pun... korang yg blum lagi mengenali blogger Ujang ni atau "Blog Erti Kehidupan"... boleh la terjah berkenalan dgn die... klik mana2 header kat atas tu utk berkenalan dgn Ujang...

Labels: ,