Cerita laki bini tapi bukan cerita lucah


Okeh... slalu aku citer bab Akiff jer kann... hari ni special skit sbb aku nak citer bab ummie Akiff plak... mcm mana seorang wanita yg bergelar isteri kepada aku dan ummie kepada Akiff melayan kami berdua kat rumah... haaa... layan mcm mana tu... ekekeke...

Selama aku bergelar suami kepada Miss Permaisuri, layanan yg diberikan kat aku kat rumah mmg terbaek... aku dimanja dan dijaga dgn sebaik mungkin oleh seorang wanita yg bergelar isteri... tak hairan lah makin hari ramai yg tegur aku makin boooolat... yer laa kannn... dah bini jaga baekk punyer... haruslah berkembang pesat dan subur dengan jayanya...

Seingat aku... tak pernah walau sekali pun Miss Permaisuri meninggi suara kat aku... marah2 tu biasa la kan... sbb laki dia ni kan jenis yg lemau skit... hehehe... bab marah2 Akiff tu biasa la kann... standet mak marah anak laa...

Bab makan mmg Miss Permaisuri jaga aku dgn Akiff sgt baik... biasanya kami makan kat rumah... tiap hari Miss Permaisuri akan masak... kami jarang makan kat luar kecuali hari cuti sbb kalau hari cuti biasanya kami tak dok umah... ade jer g jenjalan mane2... bab memasak mmg aku tak pernah ambk port... aku fail bab2 dapur ni... sbb tu skrg ni bile dah keadaan memaksa aku utk masuk beraksi di dapur, aku jadi kekok... bahan2 di dapur pun ade yg aku tak tahu kat mana Miss Permaisuri sorokkan... nak cari asam jawa ker... nak cari tepung ker... nak cari ape2 ker kena call tanya kat mana dia simpan... hehehe... senduk pun ada yg dah hangus aku kerjakan... hahaha...

Time makan pulak biasanya Miss Permaisuri akan hidangkan segalanya atas meja... dah siap letak nasik dalam pinggan baru die panggil aku ke meja... mmg layanan Miss permaisuri kat aku mcm tu... aku tak pernah mintak dilayan mcm tu tp sejak dr awal kawin smpai skrg tak pernah berubah layanan Miss Permaisuri... sbb tu aku berselera jer makan kalau Miss Permaisuri yg hidangkan... Haaa.. nmpak tak? Sini lah puncanya aku semakin membooolat.... tp aku tak kesah...

okeh... Time balik kejer plak slalunya Miss Permaisuri akan buatkan aku segelas air untuk rest n lepak2 dpn tv lps blk kejer tu... Malam plak lps makan malam, Miss Permaisuri akan buatkan aku nescafe atau tongkat ali milo panas sblm tido... Tp skrg ni smue tu takde lagi buat sementara waktu ni... sbb tu aku terasa sangat bila takda lagi Miss Permaisuri tlong buatkan air utk aku... huhuhu...

Kain baju plak mmg Miss permaisuri yg basuh, sidai dan lipat... dulu aku ade gak tolong tp skrg tak sempat tolong pun sbb die laju jer settlekan smue tu... mmg sgt cekap... kekadang aku baru terfikir nak lipat baju... tgk2 die dah buat dulu... aku baru terfikir nak basuh baju... tgk die dah basuhkan dulu... dan biasanya aku terfikir smue tu lps die dah siapkan smue... hahahhaa... aku bkn goyang kaki jer tau kat rumah... aku melayan Akiff ler... janji die tak kacau ummie die buat kejer... tp skrg ni aku nak kena buat smue tu... huhuhu... takde la rasa membebankan tp terasa kehilangan sangat bila Miss Permaisuri takda kat rumah...


Sblm ni baju2 kejer aku smue Miss Permaisuri yg iron... die yg pilih baju mana aku akan pakai... biasa lps iron dia akan gantung baju aku kat pintu bilik... pagi nak g kejer aku sarungkan jer... huhuhuhu... Skrg aku kena buat sendiri... Ade lagi aku nak citer yg buat aku terasa sangat bila Miss Permaisuri takda di rumah... tp tak perlu kot aku nak story smue hal laki bini... bahaya.... kang jadi citer lucah plak... kahkahkah....

Huh... dah knape hari ni ade entry khas dok citer pasal Miss Permaisuri lak kann... hehehe... sebenarnya hari ni adalah hari ulangtahun perkahwinan kitorang yg ke-5... Huh... kjap jer dah 5 tahun kawin... Sejak kawin sampai lah skrg aku tak rasa pun kekurangan dari segi layanan Miss Permaisuri terhadap aku dengan Akiff... semoga hubungan suci ini kekal hingga ke jannah... InsyaAllah... Aminnn... dan kawan semua tolong doakan kebahagiaan kami dan semoga Akiff cepat dapat adik... hehehe... Aminnn...

Happy Anniversary My Love

Betullah cakap orang... perpisahan bkn menjauhkan atau menjarakkan kasih syg tapi menguatkan lagi kasih sayang sebenarnya...

Sekian entry jiwang dari seorang abah dan suami... yg nak muntah sbb entry jiwang aku ni dipersilakan skrg... ahahaha...


Labels: ,