Akiff berfutsal dgn blogger & blogger kemalangan

Smlm aku bawak Akiff g lepak kat Putrajaya tgk geng2 blogger berfutsal... aku tak joint skali... skadar dtg support aktiviti sihat blogger jer... sedihhh wehh.... teringin nak main tp lutut aku ni mcm dah kena retired sukan selamanya jaaa... rs mcm nak kena g buat full chekup kat hospital laaa... knapa lutut aku ni dah 2 tahun still tak ok lg... huhuhu...

Ok... berbalik kpd aktiviti smlm... sblh court futsal tu ade 1 lg court kosong... sajer aku main2 dgn Akiff kat situ sblm aku biarkan die main sengsorang...


Seronok btul Akiff main smlm... berpeluh2... pastu dah penat sibuk ajak aku balik... ngantuk katanya... nak jln pun dah tak larat... suruh aku dukong jer... ingtkan dlm keter bg susu terus lena... tp ampehhh... smpai rumah cergas balik... pkul 1 pg baru die tido smlm....

Pagi ni dah pkul 10.30 pun still tak bangun tido lg... hiishhh... letih sgt la tuuu... ksian pulakkk nak kejutkan... biarkan jer laaa...

Hmmmm.... Smlm jugak masa blk dr berfutsal... salah sorang blogger yg dtg smlm terlibat dgn kemalangan kat trafik light kat Putrajaya... aku dah balik dah time tu...

Blogger Eyriqas kemalangan... dgr kate die terhentak dada kat stereng... takda kecederaan serius... harap2 die ok...

Labels: , , ,