Akhirnya gambar aku dikeluarkan tanpa sebarang kata-kata

Alhamdulillah... gambar aku yg diupload di Facebook Page Ikim.fm dah pun dipadam... terima kasih banyak2... walaupun tanpa sebarang bentuk komunikasi, tibe2 jer diremove... aku tetap hargai sbb diorang ambk perhatian apa yg aku nak sebagai pemilik kpd gambar tu... 

Blog Mama Darwish yg share gambar aku tu pun dah remove entry tersebut... aku tak kisah pun pasal entry die tu... takde yg negatif pun pasal entry die... cuma gambar aku tu jer yg dikongsikan di blog die tanpa pengetahuan aku... tapi ok laa... Mama Darwish pun dah mintak maaf dgn aku dan aku katakan ni smue memberi pengajaran bkn jer kat die tapi kat aku jugak...

Aku bukan nak sangat kata2 maaf tu tp sekurang2nya permohonan maaf tu menunjukkan anda seorang yg beretika dan berilmu... diorang tak mintak maaf pun aku tetap dah maafkan diorang... bukan ape... sbb aku sendiri pun harap suatu hari nnti andai kata aku ade buat silap dan terlupa nak mintak maaf, aku harap org tersebut dpt maafkan aku tanpa aku minta...

Hmmm... sbb tu skrg ni aku cuba ajar Akiff ringan mulut say sorry... die kalau buat silap ape2 cepat jer mulut say sorry... contoh kalau die letak cawan atas meja then cawan tu jatuh... sambil2 die angkat cawan tu balik letak atas meja die akan kata.. " ehh.. sorry..." hahaha... kdang2 tu kelakar plak cara dia sebut... tapi sekurang2nya aku biasakan Akiff utk tak kekok memohon maaf bila dia buat sesuatu yg dirasakan salah...