Donut Krispy Kream

Aku mmg penggemar donut... dulu klau g tesco mmg aku akan sambar beberapa ktul Big Apple... masuk tesco dah boleh bau donut Big Apple... dia punya bau boleh buat aku stim... hahhaa... masa tu blk kejer jer mesti sggah beli seketul dua donut Big Apple... lama2 aku jadi muak dgn Big Apple... smpai satu tahap aku bau Big Apple pun rasa nak muntah... hahhaa...

Lepas dah lama stop makan donut Big Apple... aku tiba2 terbekenan dgn donut kat J.Co plak... tp takde la obses sgt... skali skala jumpa baru bli sbb donut ni pun jarang2 jumpa...

Lps tu dah lama aku stop berdonut... maniss... tak baik utk kesihatan... kononnya... hahahha... padahal dah muak... pastu semalam boleh plak terjumpa donut Krispy Kream kat mid valey... sbb tak pernah try, aku bli la 6 bijik utk cuba...


Nmpak mcm lbh kurang jer dgn Big Apple cuma yg ni ade beberapa jenis yg lain mcm skit...


Tapi yg ni agak mahal skit... 6 ketul RM15.90 termasuk tax... hohoho... sbb nak try beli jugak la kan mahal2 pun...

Ni pilihan aku... seketul dah hilang sblm sempat aku ambk gambar... hahaha...

Ni haaa... tak menyempat... yg ni aku sempat rasa skit... mmg terbaek... yg atas tu ketulan dark coklat... utk yg gila coklat mcm aku dgn akiff mmg suka sgt la...

Secara keseluruhannya... aku sgt suka dgn donut dari Krispy Kream ni... ada kelainan skit dlm rasa dia dan kemanisan dia tu xde la rasa manis gula semata2... manis dia agak ummp jer bg aku... walaupun agak mahal tp berbaloi bg penggemar coklat mcm aku ni... tp kena beringat dah skrg ni... tak boleh nak mkn manis2 sgt dah... skali skala ok laa.. korang yg nak try donut ni bleh la g cari kat mid valey...

Labels: ,