Android Apps - Twin Camera (Akiff dan kembar)

Ntah kenape aku rasa mcm takde idea nak update blog padahal bahan2 nak cerite banyak jer... mungkin sbb malas kot... kdg2 bile mood blogging kelaut mmg tak dpt nak buat ape kannn... sape penah rasa mcm tu? Mesti penah kannn...

Ok laa... juz entry ringkas nak share 1 Apps yg aku sajer galak try kat hp aku ni...


Twin Camera

Skali skala kalau dah bosan tu boleh la try main2 ambk gambar twin plak... aku dah try beberapa hari lepas masa Akiff tgh kusyuk layan katun kat TV... mule2 aku snap gambar Akiff yg blah kanan tu... pastu aku suruh Akiff pindah tmpt, dok blah kiri lak... dgn mata tak berganjak mengadap TV, die pindah dok mcm gmbar Akiff yg kanan tu plak... wakaka...

Ni hasilnya... jadi tak? Hehehehe... best plak kannn...

Nnti aku nak try shoot outdoor guna Apps ni... mesti lagi ohsemmm....


Labels: , , ,