Wordless Wednesday : Akiff lepak dengan Ben Ashaari

Semalam aku lepak dengan Ben Ashaari kat Secret Recipe Alamanda... ada hal skit nak bincang... sbb skrg ni kan aku berdue jer dgn Akiff... mana2 aku pergi lps ni kena la bawak dia skali... nasib baik lepak kat situ... dpt gak Akiff layan kek feveret dia...

Kek pun dah hancur Akiff kerjakan... dia kalau mkn mmg taknak orang suapkan... nak suap sendiri... ni Akiff mkn sorang ni... aku cubit sikit2 jer... tp tak habis pun... ade skit jer lagi...

Labels: ,