Ummie... jangan risau k...

Tinggal beberapa hari lagi sebelum Miss Permaisuri terbang ke Sarawak... meninggalkan aku dengan Akiff berdua kat KL ni... ramai yg tanya mcm mana rayuan yg Miss Permaisuri buat hari tu... dapat tak?

Hmmm... ok ok... meh nak bg tau... Rayuan masih lagi diteruskan... usaha masih lagi dijalankan... tapi atas nasihat beberapa orang kuat yg sedang berusaha utk proses rayuan penempatan Miss Permaisuri ni... diorang syorkan Miss Permaisuri g daftar diri dulu kat Sarawak...

Masa mula2 dpt tahu penempatan Miss Permaisuri kena kat Sarawak hari tu... kitorang mmg down giler.. siap nangis2 bagai... hahaha... tapi now aku rasa mcm dah ckup kuat dah... aku tak susah hati sangat bila dpt tau Miss Permaisuri kena mengajar kat Sibu... kat town... bukan kat kawasan pedalaman... tenang skit hati ni... lagi pun ade gak kwn die yg dah lapor diri kat sana... so, Miss permaisuri ada jugak kawan kat Sibu tu nnti...

Pasal Akiff tak perlu nak risau... aku dah ada perancangan aku sendiri... aku rasa Akiff mungkin mula2 jer die akan teringat kat ummie dia tp lps tu dia akan ok... cuma ummie laa kena kuat ehh... jgn nak rindu teruk2 sangat kat kami... nnti demam plak... Abah dgn Akiff ok jer...

Mak abh aku ada gak tanya kot nak tinggalkan Akiff kat kg... mak mertua aku pun ade gak mintak nak jaga Akiff tp aku cakap tak perlu kot... aku boleh jaga Akiff sendiri... dulu masa Miss Permaisuri dok belajar kat UPSI aku sorang jugak yg jaga Akiff... masa tu lagi laa kan... umur Akiff baru 9 bulan... ok jer aku berdue dgn Akiff siang malam... skrg Akiff dah besar... dah nak masuk 3 tahun bulan dpn... Ummie pun dah faham sangat kan... Akiff jenis yg senang dijaga... So, Don't worry pasal Akiff...

Baca pengalaman aku dulu (klik)

Labels: ,