Kawasan Terlibat Gangguan Bekalan Air

Hari tu time sejuk kemain kecoh 1 Malaysia... konon nak turun salji laa... ade tmpt yg kena pakai baju 2 3 lapis laa... nah... skrg ni musim panas terik pulak... smpai empangan pun dah nak kering... huhuu...

Sekadar Hiasan (Sumber : Google Image)

Hari ni aku baca dlm Kosmo ada sesetengah kawasan kat KL ni yg akan mengalami gangguan bekalan air... risau gak kot kawasan rumah aku terlibat... huhuhu... ikutkan list yg ada, kawasan rumah aku takde dalam list tu tapi keliling kawasan rumah aku terlibat dalam gangguan bekalan air ni...

Korang yg dok KL tu meh chek tgk kawasan rumah korang terlibat ke idoookkk... Ni list terbaru yg dikeluarkan semalam pada 13 Februari 2014...

Kawasan Cheras
- Angsana Hilir
- Taman Pertama
- Taman Bukit Pandan
- Kampung Pandan Luar
- Kampung Pandan Dalam
- Taman Koperasi Polis
- Taman Desa Baiduri
- Bandar Damai Perdana
- Taman Damai Perdana
- Taman Desa Cahaya
- Taman Sri Bahagia
- Taman Bukit Anggerik
- Taman SPPK Bukit Cheras
- Taman Orkid Desa
- Taman Segar
- Taman Billion
- Taman Supreme
- Taman Cheras Utama
- Cheras Hartamas
- Taman Bukit Segar Jaya
- Bandar Baru Segar Utama
- Taman Damai Indah
- Taman Minang Ria
- Taman Bukit Angsana
- Taman Suria Jaya
- Taman Len Seng
- Taman Desa Cheras
- Taman Alam Damai

Kawasan Damansara
- Jalan Segambir
- Jalan Belimbing
- Jalan Setiabistari
- Jalan Setiamurni 1 - 12
- Jalan Setiabudi
- Jalan Setiarasa
- Jalan Setiaraya
- Jalan Setiajaya
- Jalan Medan Setia
- Jalan Setiabakti
- Jalan Setiakasih
- Plaza Damansara
- Taman Seri Beringin

Sumber dari : Kosmo! Online

Pssttt : Tadi dah pesan kat Miss Permaisuri suruh tadah air banyak2 kat rumah....


Labels: