Akiff dah tak layan TV dah..

 "hmmm... banyaknya sampah daun2 pokok ni... nak harapkan abah mmg tak lerr... ngadap hp jer kejernyer.. "

Hahahaha... nmpak tak bizinya Akiff... klau dah balik kg tu mmg takdanya Akiff nak lepak tgk tv dlm rumah... byk keja dia boleh buat kat luar rumah... keja aku plak, kena pantau ja dia apa yg dia buat... slagi tak merbahaya aku biarkan ja dia nak buat apa pun... ni time tgh hari pun sebok nak dok kat luar rumah... dah la panas terik... 

Labels: ,