Sambutan Tahun Baru 2014 Geng Blogger

Last minit punyer plan selalunya menjadi...

Alkisah hari terakhir tahun 2013, si Yanty dok sebok tanyer takde ape2 planing ke malam new year... takkan nak lepak2 guling2 depan tv jer... tak Malaysia la kannn... dah kata negara aman makmur, haruslah keluar menikmati keamanan tu... kehkehkeh...

Cadangan dikemukakan pkul 5 petang... pum pang pum pang... gaduh sana.. gaduh sini... last2 14 orang blogger berjaya dikumpulkan malam tu... ni tak termasuk yg bawak anak binik dan kengkawan lagi... smue skali rasanya ade kot dekat 20 orang...

See... planing last minit lagi senang dari planing berbulan... takyah pening2 kpala... yg free datang jer... tak free tunggu next xtvt pulak... 

Tapi sayang malam tu takde ayahanda kitorang... sape lagi kalau bukan Ben Ashaari... Ben tak dpt datang sbb diorang sefamily sakit mata... kang kalau datang tak pasal2 berjangkit kat lain2 pulak...

Kitorang lepak kat Satay Kajang Hj. Samuri kat Kajang...

TQ Ujang dgn Fuh.my coz belanja satay malam tu... 170 cucuk beb... itu pun aku makan tak smpai 10 cucuk... mcm tak cukup jer... hahaha... aku g situ bkn sbb nak melantak satay sangat pun, lebih kepada nak berkumpul dan lepak2 dgn geng blogger jer...

Bergambar sebelum balik... wajib ni... kalau tak, tak boleh balik... hahaha... tapi ada orang tu laju jer hilang... Ujang dgn Yana... Grrrr.... ni antara blogger yg ada malam tu...

Labels: , ,