Jom Naikkan Trafik Blog 2014!

Klik banner untuk Joint Segmen ini

Muahahaha... segmen ketiga aku joint hari ni... yerr... dalam separuh hari jer aku dah joint 3 segmen... hahaha... nmpak gigih disitu... mcm dah takde kejer jer kannn... mcm dah takde idea nak update blog jer kann... mcm kejar trafik jer kannn... mcm kejar followers jer kann... hahahha... suke hati laa...

Tahun ni dah 3 tahun aku berblogging... asal buat dulu sbb orang lain ade blog, aku pun nak ade jugak... tp sudahnya brapa bulan jer blog hidup... pastu senyap sepi... asal nama blog aku dulu adalah "Ade Aku Kesah.."...

Pastu masuk tahun 2012 baru start serius berblogging sbb masa tu tujuan berblogging dah jelas... tahun 2012 aku jadi single daddy... Miss Permaisuri belajar full time kat UPSI, aku jaga Akiff sengsorang diri kat KL start umur Akiff 9 bulan smpai la pertengah tahun lepas... setahun  lebih aku jd weekdays single daddy... sbb tu la aku activ balik berblogging sbb nak story kat Miss Permaisuri, kat family kat kg, kat sedara mara pasal kekdah aku menjaga Akiff sendirian berhad... maka aku rekodkan semue tu dalam blog... Miss Permaisuri boleh baca tiap hari apa yg Akiff buat dgn aku hari sebelumnya... masa tu blog aku diupgrade menjadi "Coretan Diari Seorang Abah"... kemain panjang tajuk blog...

Lama2 seronok pulak aku berblogging... start dr citer parenting smpai la segala benda aku nak story dlm blog ni... cerita g bercuti... cerita aku g makan2... yg bagus aku share... yg tak elok pun aku kecoh... smue pasal aku dgn ank aku dan family aku... skali lagi aku upgrade blog aku ni tahun lepas dan aku tukar nama kepada Blog Abah Careno...


Harap2 kalau aku upgrade lagi pun nama blog tak bertukar dah laa.. pening orang nak kenal blog aku ni... asyik bertukar jer... hahaha...

Haa... ni jer citer ringkas pasal blog aku... kalau panjang2 aku citer kang tak sempat nak terjah blog lain pulak kannn...

So, ape citer blog korang... jom joint segmen ni... nnti kite kenal2...




Labels: