Anak suka merajuk...


Sekarang ni Akiff tgh musim merajuk tahap tertinggi... level paling tinggi dlm kategori merajuk yg pernah aku tgk... haaa... mcm mana ehh nak ckp... nak jelaskan betapa kuatnya Akiff merajuk skrg ni...

Bayangkan kalau dia nak sesuatu... ko xyah cakap NO atau tak boleh... baru tengok jer... terus die tunduk pastu mulut dan muncung... mata dah berair... tangan tutup muka... pastu kalau kite biar mungkin die akan kekal utk beberapa seketika mcm tu... tp kalau pujuk jer... terus hwaaaaaaaaa... nangiss...

Dan kadang2 tu... bile die nak sesuatu aku say NO... dgn muke nak nangis die lari masuk bilik... sembam muke kat tilam mcm org frust putus cinta... hahahhaa.... hadoi laaa....

Aku tgh try nak rakam keek mcm mana dia merajuk tp tak dpt lagi...

Bile dah Akiff ni kuat merajuk... ramai la yg ckp tu tanda2 Akiff nak dpt adik... hehehe... mohon doa ramai2 k... belum ade rezeki lagi ni... tgh dok torai... try n error memanjang... huhuhuhu.... ntah ape kaitan ntah budak merajuk dgn mengandung... mcm xde kena mengena tp kalau betul bagus jugak... ekekeke...

Ni masa kat majlis wedding Yana Yassin... die nak phone Ajeeb... aku ckp elok2 kat die tak boleh... trus tunduk, tutup muke dgn tangan n nangis... hahaha...

Ikutkan rekod Akiff ni... die mmg ade byk musim... dulu pernah musim air liur meleleh... pastu hilang musim tu... dtg pulak musim tak nak makan... pastu musim minum susu tak brenti... tiap jam nak susu... pastu musim masuk jari dalam mulut... smpai aku celup jari die dlm air garam sbb taknak bagi die masukkan jari dalam mulut... pastu musim kejip2 mate... die duduk sajer2 atau sambil tgk tv mata dia terkejip2... terkebil2... Grrr... pening aku dgn musim2 die ni... tp tiap musim tu kjap2 jer la... dlm smggu atau 2 mggu lps tu... pastu hilang sendiri...


Labels: