Pemilihan Pemenang GA Simple - 3D Puzzle

Sorry guys sbb keputusan GA Simple 3D Puzzle agak delay 1 minggu... bizi skit... byk program... insyaAllah hari ni dapat la tahu sape pemenang bertuah utk GA ni... Hadiah seperti yg dah aku janjikan adalah seperti di bawah ni...


Untuk entry kali ni... aku tak umumkan lagi pemenangnya cuma aku nak tunjukkan mcm mana pemilihan pemenang dibuat....

Pemilihan blogger bertuah dibuat oleh Akiff sendiri selaku maskot duta kepada blog aku ni...

Mule2 aku gunting keratan nombor ni... ko nmpak tak gigihnya aku buat bende ni... semata2 nak tunjukkan ketelusan aku dlm pemilihan blogger ni...

Kendian aku gulung 1 per 1... huhuhuhu... tp aku buat sambil2 tgk tv dgn sambil2 layan Akiff... dari petang tu smpai membawa ke malam aku gulung mendalah ni... sikit2... hehhee...

Esoknya baru Akiff ready nak buat cabutan... cabutan dibuat hari jumaat petang dalam keadaan Akiff tak berbaju... muahahaha... sebabnya.... 

Masa tu kitorang nak keluar... mcm biasa kalau nak kluar g mane2 Akiff mmg tak berbaju selagi ummie die belum bersiap... kang kalau die dah berbaju cantik2... mule die mengamuk ajak kluar... die bkn bleh pakai cantik2 pastu dok melepak dlm rumah... faham2 jer laa... nak tunggu ummie die bersiap mungkin makan masa 10 minit.. atau stgh jam... atau sejam.... hehehhe... sbb tu aku tak pakaikan Akiff baju lagi... btul2 nak kluar baru sarungkan die baju...


Dan selepas 2 cabutan akhirnya dapat siapa blogger bertuah tersebut...

Ada 2 blogger bertuah yg dipilih... yg pertama menerima Puzzle 3D KLCC yg bernilai RM50 dan blogger ke 2 akan menerima puzzle 3D bernilai RM25 yg boleh dipilih sendiri di sini... yg available jer laa...

So, next entry aku akan publishkan keputusan GA ni... siap ade video keek lagi...

PERHATIAN!!!
 korang yg dah joint GA ni boleh semak no yg mewakili blog korang kat senarai penyertaan (klik sini).... aku dah update senarai tu selepas GA tamat dan harapnya takda lagi yg kata penyertaan korang tak tersenarai sbb yg dah tinggal komen kata blog takde dlm list aku dah update dah hari tu... total ada 81 penyertaan... chek no korang...




Labels: , ,