Keputusan Simple GA- 3D Puzzle KLCC (Video)

Kahkahkahkah... ada yg menyirap tak bile klik entry sblm ni ingtkan dah umum tp tak jugak... hehehe... sorry... tu baru nak citer kekdah pemilihan blogger bertuah tu... ape daaaa... sabor eh... sabor...

Ni baru nak umumkan ni...

Jutaan dan berpuluh ratus ribu juta aku ucapkan kat korang yg sudi joint GA yg aku buat ni... motip utama aku buat GA ni sbb nak promote biz 3D puzzle aku tu... aku jual puzzle 3D ni pun sbb aku mmg minat dgn mendalah ni plus susah sgt nak dpt menda ni kat KL... kalau ade pun harga yg kerlassss gitew... so, aku try la jual benda yg jarang org jual ni...

Buat masa skrg harga yg aku jual rasanya agak berbaloi kot dan insyaAllah kalau dah makin dpt sambutan dan aku dpt stock dgn harga lebih murah aku akan jual lagi murah... tu tunggu kemudian hari ehhh...

Now aku nak umumkan keputusan Simple GA-3D Puzzle... sila tgk video keek di bawah...


Dec 8, 2013 | by lan_careno on Keek.com

Pemenang kedua pulak...

Dec 8, 2013 | by lan_careno on Keek.com

Sape2 ade keek boleh la follow aku yer... ngeh3...

Tahniah kepada pemilik no 29... anda pemenang utama... mohon hubungi aku k...


 Tahniah juga kepada pemilik nombor 5... anda menerima 3D Puzzle bernilai RM25... sila pilih sini... Kalau nak tukar dgn Puzzle lain yg lebih mahal pun boleh... juz bayar perbezaan harga sahaja...

Tahniah kepada Aina Zairulnizam dan Amirah Safiee

Yang tak berjaya tu boleh cuba lagi lenkali... thanks for the support...

Kalau korang nak try GA lain yg aku sponser 3D Puzzle boleh klik blog Mawardi Yunus dan jugak blog Kisah Emas Putih
Mana tahu rezeki korang nak dpt 3D Puzzle kat situ...


Labels: , ,