Keputusan GA ditangguhkan

Huhuhuu... sorry smue... sepatutnya hari ni aku dah boleh umum pun keputusan GA... tak best nak biar org tunggu lame2... tp kannn... tp kann.... aku is bizi ya ampun... tak sempat nak suruh Akiff buat cabutan...


Hari Sabtu aku kluar rumah pkul 6 pagi... uruskan pasal mesin air aku kat UPSI... pkul 12 blk rumah trus siap2 g kenduri kat Putrajaya... pastu pkul 4 aku g lepak jap kat geng2 blogger lain yg tgh berpaintball kat cyberjaya... lepak situ kjap jer... sbb Akiff kena serang dgn nyamuk... hahaha... habis berbintat tangan kaki die... tergaru2 die tak senang duduk... sian pulak...


Pastu Ahad awal pagi pun kluar gak... ade even kat MaTiC... pon dgn geng2 blogger... aku masuk treasure hunt... ni kali ke 2... masih kekal dgn partner aku... Ben Ashaari... pasal MaTiC ni nnti aku citer kemudian... selesai event situ pkul 4 ptg... blk rumah siap2 terus kluar g setapak plak... ade urusan kejer gak... mlm pkul 10 baru smpai rumah... masa tu mata dah berat giler dah... lps mandi letak jer kepala atas sofa terus lenyap dbuai mimpi... hahahaha...

haaa... tu jer nak citer sbb kenape aku tak sempat nak buat cabutan utk GA tu... harap korang faham... panjang berjela alasan aku bagi... hahaha...