Farewell kat Tupai Tupai

Tadi kat opis aku ade buat farewell untuk bos kat restoran tupai2... ikutkan hierarki, sebenarnya ni bukan bos aku yg sebenar... ni bos unit lain tp sbb aku byk terlibat dgn kerja2 dgn unit diorang... so, boleh anggap bos aku jugak laa... sbb tu aku joint jugak farewell diorang ni...

Ari tu dah buat farewell kat opis dah... 1 opis punyer... yg ni hanya melibatkan unit kecik shj... sbb tu tak ramai yg terlibat...

Ni lah die yg tgh bagi ucapan ni... En. Nazri... dah 11 tahun dia berkhidmat kat opis ni... klau tak silap aku, dia paling otai kat sini... bulan ni bulan terakhir die kat Kementerian Kerja Raya sbb bln dpn dia akan bertukar ke Jabatan Perdana Menteri... harap En.Nazri suksess kat tmpt baru nnti yer...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Labels: , , ,