Big Bad Wolf Book Sale 2013

Big Bad Wolf Book Sales 2013 rasanya dah ramai yg tahu dan dah banyak sangat kot blog yg dah update pasal mendalah ni... aku jer yg lambat... hehehe... tapi takper laa... aku taknak story sangat pasal mendalah ni... aku nak story pasal Akiff masa kat sana ari tu...

Sebelum aku nak share gambar2 Akiff masa kat sana tu... nah aku bagi info berkaitan Big Bad Wolf 2013 ni untuk rujukan korang yg belum tahu...


Gambar2 atas ni aku ambk dlm page facebook Big Bad Wolf Books (kilk sini)

Aku g sane hari ahad lepas... benda ni berlaku kat The Mines... tak jauh dr umah aku... dlm 10 minit jer... so, aku juz try la nak ke situ kot2 tak jem... kalau keter bersusun mmg patah balik... tapi nasib baik ptg tu tak jem... parking pun senang dapat... ekekeke...

Bile dah parking tu melilau la pulak kitorang dok mencari tmpt buku2 tu smue... tak pernah pergi sblm ni... biase g The Mines Shopping Mall jer... bile nak ke convention tak tahu pulak... berpusing2 cari pintu masuk... last2 tanyer pak gad baru jumpe... tu pun dah berpeluh baju...

Besaaaaaar giler tmpt dlm tu.... wpun org ramai tp tak rasa sesak sangat... walaupun buku berjuta2 lemon tp nmpak tersusun jer...

 Akiff la orang paling happy skali masa kat situ... berlari sana sini... penat weh aku nak kejar... kalau dukong meraung die... aku folo jer la... die plak kalau dah berlari tu tak tgk blakang dah... buatnyer terlepas dr pandangan aku mmg meraung la aku...

Aku tak senang langsung nak membelek buku... aku nak bg die diam aku hulurkan buku yg menarik perhatian die... terus kat situ jugak die duduk menelaah buku tu... tp kjap jer la... tak smpai 5 minit die bangun letak blk buku kat atas pastu lari lagi... huhuhu...

Si Miss Permaisuri la yg dok sebok belek2 buku tu smue... tp die pun tak senang gak tgk keaktifan Akiff malam tu...

 3 jam kat dalam tu... hasilnya dpt gak kaut 2 bag plastik ni... sebelum balik g lepaskan lelah kat Starbuck dulu...
 Ni lah buku2 yg berjaya dikaut... smua ni tak sampai RM100 pun... murahhhhhhh!!!!!

 Dah smpai rumah Akiff masih excited dgn buku2 tu smue... susah pulak die nak tido mlm tu... yg aku ni dah tak larat sgt dah dok excercise dlm tu... huhuhuu...

Ni lah satu2nyer buku yg aku beli malam tu... RM5 sahajakkkk... murah giler weh...


Labels: , , ,