Twin aku



Rindu kat Akiff dh tak bleh nak tahan lagi dah... bila dah lama tak outstation mcm ni la rasanya... tambah2 lg Akiff plak makin besar makin byk perangai... itu yg buat sentiasa teringat kat dia...

Aku dah 3 hari kat Sibu, Sarawak... ptg nnti nak blk KL dah... tak sabar nak blk...

Oh yaaa... semalam aku post gambar ni kat FB... ramai yg kata kami seiras sangat kecuali kakak aku yg menafikan... katanya iras miss permaisuri bkn aku... korang rasa Akiff ni mcm twin aku tak? Comel dan hensem mcm aku... hahahaha...
Published with Blogger-droid v2.0.10