SEGMEN MACAM HENSEM JE MACAM KACAK JER


Yeahhh... dah lame tak joint segmen dan kali ni aku joint segmen Bicara Mak Dara... suke sgt segmen ni sbb simple dan agak merapu... hahaha... aku kalau bab bab merapu ni mmg aku sukew...

Korang nak joint jom klik banner kat atas ni atau tekan sini...

Kekdah nak joint sgt mudah... aku malas nak citer sini, korang ce tgk sendiri dlm blog mak dara tu...

Dan sebagai memenuhi syarat segmen ni, kena la tempek sekeping gambar yg ngam dgn tajuk segmen ni kann... aku asalnya nak letak gambar aku tp mcm tak ensem jer... mcm tak berape nak kacak jer... so, aku tempek gmbar ank aku yg sah2 ensem dan kacak mcm bapak die... ehhh...

Dah alang2 mak dara nak gambar yg fokus kat mata kan... nah aku tempek gambar tomey budak 2 orang ni. Akiff si jantung hati aku (pakai cap) dengan cousin dia Irfan...

Selamat bersegmen uolls... jgn lupa joint GA aku gak ehhh... klik sini utk joint GA aku... (sempat lagi promote)... hahaha...

Tarikh tutup penyertaan sehingga mak dara umumkan... aku chek sehingga jam 8.40 pagi hari ni blum ada apa2 pengumuman lagi... sempat la kot...