Review The Zenith Hotel Kuantan

Baru2 ni aku ke Kuantan atas urusan rasmi... sebab dah bawak family follow skali, aku cari la hotel yg agak selesa dan atas rekemen dr kengkawan aku pilih The Zenith Hotel, Kuantan. Memang puas hati... hotel betul2 seberang jalan dengan East Cost Mall...

Jom kite masuk dlm hotel... tgk ok ke tak...

Ni kat lobby hotel... lobby hotel sgt luas dan selesa... byk tmpt duduk utk lepak dan tunggu... tp sejuk sgt laa... aku ni jenis kulit bawang... tak tahan sejuk sgt...

Ni keadaan ruang utama dlm bilik... katil aku bg 5 bintang... king size... sgt selesa... bantal pun sgt best... rasa mcm nak culik bantal bawak blk.. hahaha...

Antara kemudahan yg ada...

Ni yg ada dalam almari...

Bilik air pun agak luas dan selesa...

kebersihan aku bagi 5 star...

View bilik aku terus mengadap pool... mmg aku mintak pool view... tp masalahnya Akiff tak henti2 nak ajak turun mandi... huhuhu...

Gambar bawah ni aku cilok kat instagram Miss Permaisuri... ntah knape gmbar blur jer ni... grrr...


Rate utk hotel ni RM250 semalam... tp rate ni utk government rate... kalau yg biase aku tak tau... rasanya 300 lebih gak kot...