Percutian Teluk Chempedak (video keek)

Yang bercadang nak cari tempat bercuti meh aku nak bg cadangan skit... ce try kat Teluk Chempedak, Kuantan... menarik gak... percutian aku ni dipanggil percutian mengejut... tak dirancang pun sbb kebetulan aku ade meeting kat Kuantan... so, bawak la Akiff dengan Miss Permaisuri skali... boleh sambil2 bercuti...

Aku gerak ke Kuantan hari ahad pagi pkul 10.30 pagi... smpai Kuantan pkul 2 petang... orang lain biase drive paling lame pun 3 jam jer tp aku lmbt skit... biase la kan... bawak budak kecik ni kjap2 brenti...

Kat Kuantan aku stay kat Zenith Hotel... hotel baru... mmg terbaek... nnti aku review pasal hotel ni kat entry lain... entry ni aku nak share video keek Akiff main tapi pantai jer...

Niat asal nak mandi pantai tp bila tgk keadaan mcm tak sesuai nak mandi... aku main2 jer la dgn Akiff sambil2 shoot gambar die... gmbr Akiff beraksi tepi pantai nnti aku buat kat entry lain...

Ni video keek aku jer... yg mane ade keek tu boleh la follow aku yer...


Nov 24, 2013 | hahahaha... main kejar2 ombak... lari lari lari... by lan_careno on Keek.com


Nov 25, 2013 | Bestnya main2 tapi pantai dgn akiff... tak mandi pantai pun takpe asalkan dpt basah2 kaki... by lan_careno on Keek.com