Panggilan Terakhir Simple GA

Hoi orang2 kampong... ni adalah panggilan terakhir Simple GA yg aku dah lancarkan... tak smpai 100 penyertaan pun... huhuhuhu... korang yg blum joint tu cepat la joint... esok 29 November dah nak tutup penyertaan dah... masih ade masa lagi ni... 

Habis simple dah aku boleh buat ni... yg nak joint sila klik banner kat bawah ni...


Ni plak hadiah yg korang berpeluang dapat...

kalau rasa malas nak buat sendiri aku boleh bagi yg siap punya... tapi tak boleh la nak pos... kena ambk sendiri kat kawasan Cheras...

Atau kalau nak buat sendiri aku juz pos jer kotak mcm atas ni... nnti korang buat sendiri...

Saiz KLCC yg dah siap mcm kat bawah ni...

Nak tgk kekdah2 nak siapkan mendalah KLCC ni boleh klik sini

Haaa.... tunggu apa lagi... cepat laaaa joint...

Special utk peserta GA ni... setiap dari korang berpeluang beli 3D Puzzle yg ada dalam koleksi aku dengan diskaun RM5 bagi setiap item... senarai 3D Puzzle yg terkini aku akan update kemudian tapi kalau nak tgk sample2 yg dah terjual ada kat sini...

Yang dah joint aku dah masukkan blog korang dlm bloglist terbaru aku kat sebelah kanan blog aku ni... kat ruangan Blog Simple Sempoi