Kisah Sadis Hari Jumaat

Pagi tadi hujan... aku mcm biasa bila dah hujan pagi2 hari agak liat nak g kejer sbb aku g kejer naik moto... kecuali kalau dari awal aku sedar hari hujan baru aku cepat2 gerak ke opis naik keter... kalau tak mmg tak laa aku nak naik keter g kejer... jem... nnti berganda2 lambat aku smpai ke opis...

Biasa kalau aku naik motor kluar umah pkul 7 pagi smpai opis dlm pkul 7.25... tapi kalau naik keter kluar umah pkul 7 maksudnyer pkul 9 pagi baru smpai opis nak nak lagi hari hujan mcm pagi tadi.... grrrrr... nmpak tak beza waktu naik moto dgn naik keter dan sbb tu moto pilihan utama aku ke opis...

Pagi tadi dah la aku kluar dari rumah dah lambat dah... alang2 lewat masuk opis trus la aku singgah makan kat mamak... habis mkn kemain aku panggil mamak tu dtg kat meja aku... hehehe... biase la kat KL ni... mane ade nak byr2 kat kaunter... smue nak mudah... pggil je dtg kat meja... elok nak bayar jer baru prasan yg wallet dlm poket takde... warghhhh... tertinggal kat umah tadi... huhuhuhu... terpaksa buat muke tebal mintak hutang dulu nak blk ambk wallet... aku pun patah blk ambk wallet then g bayar blk kat mamak tu... pastu baru g opis... alkisahnya pkul 9 jugak aku smpai opis... hahahaha...

Itu la hukum karma... 2 hari lepas aku gelakkan kakak aku... die g tesco beli brg kemain lagi... ambk2 brg boh dlm trolli pastu beratur nak bayar baru sedar purse tertinggal kat rumah... hahahhaa... sie2 jer... rupe2nyer aku lagi sadis citernyer... dah hbs makan baru sedar... hahahha...