Gula naik 35sen, cupcake naik 50sen


Ni yg aku tak puas hati ni... sblm2 ni aku beli mini cupcake yg sebesar duit 20sen ni seketul singgit jer...
Tapi semalam aku beli dah naik RM1.50 sebijik... choiiii... gula pun naik 35sen jer sekilo... ko naik smpai 50sen sekilo... takkan sebijik mini cupcake tu guna smpai sekilo gula kot... agak2 la nak naik pun...
Peniaga2 skrg ni cpt jer ambk kesempatan kannn... asal ada alasan nak naik harga terus laju kemain lagi korang up harga... pastu kemain kutuk kerajaan sbb naikkan harga gula padahal korang suka sbb ada alasan nak naik harga...
Published with Blogger-droid v2.0.10