Dumex Dugro - Alternatif untuk anak tak makan sayur

Teringat plak kat house mate aku dulu... die memang tak makan sayur... ada skali tu ade member tegur die... mak bapak ko mmg tak ajar ko mkn sayur dr kecik ehhh???... perghhh... slamber jer terus sound kate mak bapak tak ajar... bengang jer member aku yg tak makan sayur tu... suke2 hati nak sound orang mcm tu...
Sekarang bende tu berlaku kat anak aku plak... Aku pun heran mcm mana Akiff bleh tak makan sayur plak sedangkan dari awal lagi aku dah ajar die makan sayur... tp bile dah besar skit ni die dah pandai memilih apa yg die nak makan... dan sayur adalah benda yg Akiff tak makan kecuali carrot...

Semalam Miss Permaisuri suap Akiff makan sup dan dalam sup tu ade daun sup... sikit jer pun... tapi boleh plak Akiff luah balik sbb ade sayur dalam sup tu... grrr... padahal daun sup tu sekeping kecik jer pun...


Ari tu aku ade tgk iklan kat TV pasal susu Dumex Dugro yg penuh dgn khasiat sayur sayuran... aku pun try la beli... selama ni Akiff hanya minum susu Anmum jer... aku try bagi susu lain memang tak mahu nyer die... hanya Anmum jer yg kena dengan anak tekak Akiff... tapi ok la... asalkan susu tu serasi dgn die aku tak kisah...

Tapi baru2 ni aku sajer la try beli susu Dumex Dugro... nak bagi Akiff try test... mule2 die rasa mmg die prasan lain skit tp die minum gak sikit2... lps beberapa hari skrg ni Akiff dah ok dah dengan susu Dumex Dugro ni... hehehe... bagus2... aku suke sebab susu tu ade khasiat sayur sayuran... tapi takde la aku stopkan terus susu Anmum yg biase Akiff minum tu... aku still lagi bagi susu Anmum cume kadang2 tu aku gilir2kan jugak dengan Dumex Dugro... juz semata2 nak seimbangkan nutrition yg die ambik...

Skrg ni aku juz nak pantau plak samada susu Dumex Dugro tu serasi ke tak dgn Akiff... takut plak kang cherry berry plak sbb susu tu... tapi so far nmpak ok jer...

Susu yang Akiff minum skrg...

Entry ni dah mcm entry berbayar dah... dok promote Dumex Dugro plak... hahahhaa... Aku juz nak sharing ape yg aku rase elok...