Muzium Patung Lilin di I-City, Shah Alam

Sebenarnya tmpt ni bukan nama Muzium Lilin atau Wax Museum tapi nama dia Red Carpet, I-City....

Ari tu masa aku g I-City tibe2 ade budak2 dpn Red carpet ni dok buat promo dok hasut2 orang ajak masuk dalam muzium lilin tu... Happy Hour katanya... tiket biasa RM80/dewasa utk pemegang MyKad tp sbb hari tu mood bos diorang baik hati sbb br lps menang loteri kot... so, die buat happy hour bagi
RM35.00 sahaja...

Aku mmg pernah baca pasal muzium lilin ni dan katanya mmg sangat mahal nak masuk situ... tp bile dah diorang offer RM35 jer trus tergedik2 la nak masuk... bile dah byr bli tiket masuk br teringat yg hp aku dah off... batry habis trus... tinggal hp miss permaisuri jer... itu pun batery tggal separuh jer lagi... huhuhuhu... so, tak smue la kitorang bergambar sbb nak jimat batery hp punyer pasal...

Dah dah... malas nak story mori sbb citer lebih2 pun korang bkn baca... nak tgk gambar jer kan... meh aku tempek gambar...

Mr.Bean... sebagai penyambut tetamu...

Ni Prince William dengan Kate Middleton's...

Queen Elizabeth... TQ sbb bagi patik duduk...

Marilyn Monroe... cekci uuu... nmpak lurah dendam gebus tuuu...

Tunku Abdul Rahman.. Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Nampak? Baru nak annouce pasal Belanjawan 2014... Barack Obama dok tersengeh... die ingat Malaysia takde duit ker... cisss.... Yg sebelah kanan aku tu aku tak kenal... BFF Obama kot... wakaka...

Bill Gates... kenal ke idoook?

Ni aku tak kenal... sajer gedik nak bergambar...

Nelson Mandela... baju dia matching dgn kerusi  kehkehkeh...

Yasser Arafat... abaikan possing aku yg ntah hape2 tu...

Jacky Chan... tapi nmpak mcm sepupu jacky chan pun ade gak... tak sejibik sgt...

Yg ni baru nmpak real... Jet Li... Ewaaahhh.... dah mcm penari kebudayaan plak aku... kahkahkah...

Bro John Travolta... peramah dia ni... aku dgn dia mmg kamcing...

Albert Einstein... dpt gak possing dgn atok ni...

Ni penyanyi Korea kot... ke penyanyi China ntah... tak kenal...

Yg ni awalnyer aku tak kenal pun sape... lps budak jaga tu ckp baru perasan... David Beckham dgn Victoria Beckham..

Ni bukan mak nyah okeh... ni Angelina Jolie... ade ke patut member i kate muke mcm maknyah... ciss... tak nmpak blakang tiang tu sape... tu la Brad Pit...

Johnny Depp si pirates dah kena tawan dgn aku...

Leonardo Dicaprio...

Yang mcm raksasa ni plak Maria Sharapova... patung2 ni saiz sebenar diorang... besar giler kot minah ni... patut la power...

Leonel Messi yg tak brapa nak messi sangat...

Ni sape name ntah... masa minum2 tu lupe plak nak tanyer name... sempat mintak no phone jer...

Michael Schumacher pun ado...

Dalam banyak patung yg ni paling sodih... ni bukan Dato' Lee Chong Wei tapi yg ni atok Lee Chong Wei... Grrr... tak jadi langsung...

Ni player basketball yg tinggi giler tu... Yao Ming namanya... aku pun br google nama dia tadi... ehehehe...

John Cena... 'pelakon' wrestling...

Ni pemilik tetek terbesar di dunia... nama dia Annie Hawkin's... kenyang laki dia... ehhh...

Ni plak awek paling ramping di dunia... pinggang dia alahai, risau jer takut patah... nama dia tak tahu...

Ni manusia paling tinggi dan rendah di dunia... saiz sebenar ni... yg tak tinggi tak rendah tu adalah manusia normal...

Oppa gagnam style... PSY...

Elton John... TQ sbb ajar main piano...

Ni lawak sbb aku pakai rambut palsu tu terbalik... muahahaha... tak pernah pakai bila skali pakai dah tak tahu btul ke idok... tp sodih la sbb Michael Jackson tak nmpak real...

Tolooonggg!!! Rambo dah tawan ambo... kehkehkeh... over acting disitu... ni Sylvester Stallone...

Arnold Schwarzenegger... sikit pun tak cuak aku halakan snapang kat dia...

Kat dalam tu ms nak masuk toilet tiba2...
Arghhhh... Sorry... salah toilet... sape suruh berak tak kunci pintu... larrrriiikkkk...

Haaa... ni baru btul toilet laki... tp lambat la mamat ni kencing... dah la kencing smpai nampak montot... hahahhaa....
Sengal kannn... patung tgh berak kencing pun ade....

Ok laa... panjang dah entry ni... harap pihak I-City nnti tukar la patung2 yg tak brapa jadi tu... cari la yg real skit... korang yg berminat nak melawat muzium lilin tu plzzz silakan... sila bazirkan duit anda disana... muahahaha...

Kalau tanya aku berbaloi ke tak masuk muzium ni... aku jawab tak berbaloi kalau kena bayar RM80... tapi kalau RM35 rasanya dah berbaloi dah...


Labels: , , ,