Cekak Rambut Handmade... custom yourself...


haaa... iklan kjap ehhh...

Nampak cekak rambut kat atas ni... comel tak... sile ckp comel skrg... muahahaha...

Ok2... cekak rambut ni kakak aku yg jual... korang kalau berminat boleh la tempah kat kakak aku... sejibik atau seketul cekak ni harga RM25... plzzz jgn compare harga dgn cekak yg kat pasar malam tu k... aku pang kanggg...

Nama pun handmade... kompom2 la harge pun ade upah utk tangan kannn... ibarat ko beli carpet buatan tgn dgn buatan mesin... nak murah bli la yg mesin buat... tp kalau nak hasil kreatif tangan yg halus dan memuaskan... byr la lebih skit....

Yg special pasal cekak rambut ni... korang boleh pilih colur sesuka hati dan design bunga sesuka hati... order jer... nnti die akan buatkan...

Harga RM25 tu blum termasuk kos penghantaran... yg dekat Aloq Staq tu kakak aku bleh jer nak hantar sendiri tp yg jauh2 tu kena la pos laju kannn...

Yang berminat boleh direct inbox fesbuk kakak aku... klik sini utk terus ke akaun Facebook kakak aku...