Merdeka Hunt bersama Ben Ashaari

31 ogos korang buat ape??? Mentido??? Atau g tengok perarakan..?? atau buat open houz...??? Atau mencekik kat open houz?? Aku plak ada xtvt best nak citer nih...

31 Ogos tu aku dengan beberapa blogger lain dijemput menyertai Merdeka Hunt kat Pusat Pelancongan Malaysia  (MaTiC), Jalan Ampang... penyertaan treasure hunt ni adalah secara berpasangan... kiranya 1 team 2 orang... aku partner dengan Ben Ashaari... Thanks bro Ben coz ajak aku joint skali...

Sebelum start... ok jer lagi... tenang jer...

Lepas tu huru hara jadinya... nampak tak tu? Ben yg blah sini... aku yg blah sane tuuu...

Nampak??? hasil dia mcm mana... tepung penuh dalam mulut dengan hidung... celah2 gigi pun penuh tepung... giler arrhhh...

Kebulor lepas habis game... hahaha...

Next entry aku citer detail game die mcm mane... ape tugasan yg kitorang kena buat...