BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN


Sebagai blogger baru aku blum merasai pendapatan hasil dari aktiviti berblogging aku cuma apa yg aku pernah rasai adalah mkn2 free hasil dr berblogging... itu jer... ekekeke...

Bagi aku blog boleh dijadikan sbg 1 punca atau sumber utk menambah pendapatan tp perlu dgn gaya dan cara yg betul... biar apa yg kita buat tu ikhlas dan jujur... faham x apa yg aku cuba sampaikan ni?? Tak faham??? ok  mcm ni... aku bagi contoh... kalau korang dpt offer dan dibayar utk buat review sesuatu produk... plzzz laa... review dgn jujur... jgn sbb korang dibayar, korang hanya menceritakan yg bagus2... yg x elok korang buat senyap jer... no no no... percayalah... dgn penulisan yg jujur dan ikhlas pasti ade jer rezeki korang dlm berblogging...

Ingatan ni bkn utk korang jer... ingtan ni ditujukan khas utk diri aku sendiri jugak sebenarnya... hehehe..