Asal kena tinggal jer demam..


Alahai... bizinyer aku skrg ni smpai tak sempat nak berblogging pun...
Aku skrg ni tgh outstation... smlm kat Penang... hari ni kat Taiping plak... esok lusa aku ke Sabah plak... dr Sabah nnti trus terbang blk Penang ambk Akiff dgn Miss Permaisuri blk KL... plannya nak bawak diorang bercuti blk KL nnti tp tak tahu lg nak kemana...
Semalam Akiff demam... badan panas tp so far masih under kontrol lg... kena selalu pantau suhu dia tak mau bg cecah 40°c... bahaya... smlm dah bawak ke klinik tp biasa laa... bila mkn ubat dia ok... hbs kesan ubat tu panas blk bdn dia... huhuhu...
Ni klau demam masuk hari ke 3 nak kena suruh miss permaisuri bawam p klinik lain plak kot... risau plak...
Time aku outstation la dia nak demam pun... huhuhu... tak tenang jer hati ni bila berjauhan anak demam...
Gambar kat atas tu gmbar terbaru Akiff sehari sblm dia demam. Konon tgh mkn capati la tu tp main cicah2 jer lebih.
Published with Blogger-droid v2.0.10