Akiff - Budak Baru Belajar

Nampak budak baru belajar ni... mule2 nmpak beriye jer kann...
Lepas ummie ajar membaca dia tarik buku tu nak baca sendiri plak...

Benda ni berlaku hanya 2 minit jer... kehkehkeh... takde maknenyer die nak mengadap buku tu lame2... budak2 kan cpt bosan...

Ikutkan buku Akiff kat rumah tu dah bersepah dah... tiap kali ummie beli buku mesti ade jer buku untuk Akiff jugak... walaupun skrg Akiff tak layan sgt buku2 tu, its ok... slow2 bebeh... lambat laun buku2 tu smue akan berguna jugak utk Akiff...


Published with Blogger-droid v2.0.10

Labels: