Lee Chong Wei menang!


Yeahhh... dpt gak aku tgk badminton... walaupun kalah tp puas hati...

Ptg td aku shoot wedding cousin aku kat Segamat... sedaya upaya aku cuba fokus kat photoshoot tanpa memikirkan pasal badminton dan Alhamdulillah aku dpt settlekan photoshoot sebaik mungkin. Dah settle baru aku chek jam... dah pkul 6 petang...

Aku chek kat fesbuk nak tahu sama ada game LCW dah main ke blum... diorang kate blum... laju2 aku blk homestay, mandi2 dan siap2... trus cargas g cari port nak layan badminton... kat homestay aku takde astro...

Sampai jer kat kopitiam game dah start... baru 1-0... timing mmg terbaek...
Walaupun tak banyak aksi terbang2 dari LCW mahupun LD tp game yg ckup menarik... strategi yg berlainan dr yg kite biase tgk sblm ni...

TAHNIAH DATO' LEE CHONG WEI... Walaupun kalah tp anda sentiasa memenangi hati kami rakyat Malaysia...


Published with Blogger-droid v2.0.10