Sesunyi Lebaran

Hari ni hari kedua Aidilfitri. Aku dah blk ke KL. Kjap jer beraya kat kg sbb ada urusan lain plak... aku blk ke KL tak keseorangan... mak abah aku... adik aku... mertua aku... ipar aku... mak pak sedara aku... cousin aku... smua folow blk KL skali sbb esok raya ketiga kami semua nak ke Segamat, Johor... ada wedding cousin aku kat sana...

Smpai KL td aku g pasaraya cari bahan mentah nak masak tp yillekkk... smue takde stock... nsb baik dpt gak sejemput sotong yg mahal... boleh jugak buat sambal tumis sotong.... pastu tapow KFC sbg lauk tambahan... menu simple tp die punyer sedap mcm mkn ketupat rendang... muahahha...

Umah aku kat Cheras ni mmg femes dgn negro... bile smue anak2 tempatan blk kg tinggal laaa geng2 negro bermaharajalela... sana sini nmpak diorang berjalan kaki... dah rasa mcm blk oversea plak... ehhhh...

Tgk la gmbr deretan kdai umah aku kat atas tu... biasanya meriah gila sini... kedai2 bukak dgn meja2 mkn pun atas petak parking... tp skrg sunyi sepi... seram plak aku....

Published with Blogger-droid v2.0.10