Sayu di Aidilfitri

Semalam rumah aku meriah giler... smpai tak ckup tmpt duduk... sedara mara dr kedah, penang, perlis dtg rumah... 5 bijik keter yg dtg... start hari raya kitorang smue dr Penang gerak ke wedding cousin aku kat Johor... wedding cousin aku pun dah selesai dah...

Hari ni smue dah blk kg masing2... mak abah aku dgn adk aku trus blk ke Kedah hari ni... mak mertua aku dgn adik ipar aku blk ke Penang bawak blk skali dgn Akiff dgn Miss Permaisuri skali... yg lain2 ada yg blk Perlis ada blk Kedah...

Bile dah sengsorang ni mule la sayu jer hati aku ni... td masa Akiff nak masuk keter die nangis tak nak ikut... nak stay dgn aku... hwaaaa... air mata aku jatuh beb... nak lepaskan anak blk kg...

Aku terpaksa sbb esok aku start kejer pastu next week aku ke Sarawak smggu... terpaksa tggalkan diorang kat kg sementara aku takde kat KL... nnti dh blk dr Sarawak baru aku blk kg ambk dorang...

Published with Blogger-droid v2.0.10