Family Potret Raya ke-5

Berdiri dari kiri
Diana (anak sedara aku), Kak Ja, Kak Ilah, Kak Gie (3 bradik ni cousin aku), Wahida (anak sedara aku), mak mertua aku, Syira (anak sedara), Pidoih (anak sedara), adik aku, bancik (cousin aku), adik wah (adik ipar aku yg dukong Akiff), Aku, Wife aku dan jugak Bang Din (cousin aku)...

Duduk atas kerusi dari kiri
Mak Ndak Nurul & Pak Ndak Jamil (pak sedara aku merangkap tokey kedai makan sini), Pak Chaq & Mak Chaq (bapak dan mak sedara aku... mak chaq aku tu adalah kakak sulung mak aku), Mak & Abah aku, Abang Salim (cousin aku)

Mencangkung
Naim, Adam & Sopi (smue ni anak sedara aku)

Gambar ni diambil pada malam hari raya ke-5 (12 ogos 2013) di depan kedai makan Pak Ndak...

Ikutkan ramaaaaaai lagi tapi diorang tak dapat joint... ini jer yg ade malam tu... penuh 5 bijik keter...

Takda apa yg aku nak crita pasal gambar ni... ni gambar family blah mak aku...aku juz masukkan dlm blog sebagai rekod peribadi... hehehe... dah nama pun blog personal... ni lah tujuan die kan... nak tampal gambar2 kenangan... nnti boleh tengok dikemudian hari...

Labels: