Beraya di kedai makan

Semalam aku dgn sedara mara sepupu sepapat buat lawatan muhibbah atau boleh jugak anggap ziarah hari raya berjumpa dgn pak ndak aku...

Pak ndak aku ada bukak kedai makan kat area proton dan produa servis kat Taman Connought... dah berpuluh tahun die bukak kdai mkn kat situ... agak tersorok sbb dikelilingi kawasan kilang tp sentiasa ramai orang... mmg ckup famous dgn masakan ala cina... sbb mak ndak aku yg tukang masak situ adalah chinese muslim...

Semalam kitorang 5 bijik keter serbu kdai pak ndak aku... menu yg dihidang adalah pilihan sendiri sepertimana dlm menu yg dijual dan sblm tu pembuka selera adalah dim sum yg super yummy... aku spt biasa tiap kali ke sana mesti order keow teow kungfu dgn air limau asam boi ais... woo... yummehhh... sorry takde gmbar menu smlm sbb masing2 kebulor... smpai jer makanan trus ngap....

Thanks pak ndak sebab jamu makanan yg sedap2... semoga pak ndak lebih sukses...

Psst: suke sgt bila dpt berkumpul ramai2 dan makan santai2 mcm ni...

Published with Blogger-droid v2.0.10