Aksi terlampau Joget Lambak

Masa wedding cousin aku kat Segamat ari tu ada dibuat aktiviti joget lambak disebelah malamnya... siap dengan live band... power2... aku 1st time la tgk bende2 mcm ni... menarik gak...

Malam tu yg ada hanya sedara mara jer... tetamu2 lain dah balik smue dah... kitorang malam tu berenjoy-enjoyan la layan live band tu... aku jangan harap la nak menari... aku is pemalu orangnya... muahahaha...

Tapi aku ade hantar wakil untuk joget lambak tu... anak bujang aku tu laa... beriya die tarik tangan aku ke depan... nak menumpang menari skali... terkujat gak aku sebab tak pernah pun aku ajar die menari atau lebih tepat lagi tak pernah plak kami laki bini menari depan die... tapi si Akiff ni boleh plak menari beriye mcm dah biase sgt g clubbing... hahahaha...

Betul la kannn... budak2 ni mcm span... ape yg die nampak cepat jer die serap... mcm malam tu... die tgk orang ramai berjoget sakan... die pun menumpang sekaki... yang best tu siap dapat partner berjoget jugak... hahahaha... berpeluh2 diorang berjoget malam tu...

Meh aku tunjuk bideo meh... serius yg ni best... aku selalu jugak ulang tgk video ni... nanti Akiff besar nnti mesti die terkejut tgk video die menari ni... kehkehkeh... harap2 jgn buat perangai bile dah besar layan clubbing plak...


Aug 13, 2013 | kahkahkah... berpeluh2 Akiff berjoget lambak... by lan_careno on Keek.com

Aug 11, 2013 | Akiff joget lambak... terbaek... rugi tak tengok... by lan_careno on Keek.com