Akiff buat persembahan kat Sri Pacific Hotel

Semalam aku dpt jemputan berbuka puasa di Sri Pacific Hotel... kat PWTC tu... dah 2 tahun berturut2 dpt berbuka di sini... Alhamdulillah... rezeki... orang jemput, kite g tadah perut jer la kannn...


Manu tahun lepas dengan tahun ni tak banyak beza... tp mmg terbaek... manu berlambak2 smpai aku tak tahu nak mkn apa... sebut jer ape yg ko nak mkn... smua ada... ok2... ni bkn entry food review... aku tak mo crite bab mkn sgt...

Aku nak citer pasal Akiff sebenarnya... mcm thn lps gak... lps jer azan maghrib akan ade org dtg main alat muzik dgn nyanyi kat meja kita... thn lps akiff punyer la minat dengan nyanyi2 tu smpaikan bile diorang beralih ke meja lain, Akiff meraung tak bagi diorang pegi meja lain... wakaka...

Tahun ni plak lain citer... Akiff punyer la layan smpai die tumpang nyanyi skali... teruk bebenor Akiff tumpang nyanyi... wakaka... ce tengok keek aku nih... yg ade keek boleh follow aku k... hehehe...


Jul 18, 2013 | akiff nyanyi putih2 melati... by lan_careno on Keek.com