2 pagi tarik basikal budak jalanan

Dah banyak kali aku tengok lukisan basikal ni kat fb dengan instagram... ini tak boleh dibiarkan... huh... dah memang skrg aku outstaion kat penang, semalam aku ajak kawan aku g cari lukisan ni... pkul 2 pagi okeh... lepas pekena nasi kandaq beratoq trus cari lukisan ni...

Lukisan dinding ni ada kat 1 lorong yg agak sempit dan klau nak suruh aku g cari skali lagi kompom tak jumpe...

Semalam sempat aku beraksi kjap dgn art yg bg aku sangat kreatif ni... dan aku rasa korang klau g penang salah satu tmpt kena g adalah kat lukisan ni...

Published with Blogger-droid v2.0.10