Tulisan dari hati.. Ada HADIAH untuk uolls..

Haa... nak tanyer skit kat korang... korang kalau buat entry makan mase tak.. jenis mcm aku ni kalau buat entry mmg makan mase... dah taip panjaaaaaaaaang pastu delete... taip lagiiiiii... pastu delete... lepas tu save draft... tak jadi nak post... wakaka...

Aku selalu macam tu... ade jer bende aku nak share tapi last2 tak tau mcm mane nak story...last2 terperuk dalam entry draft.... hehehe...

Ni nak menaik mukadimah yg sejemput kat atas ni pun brapa kali aku mendelete... hahaha... sengallll...

Ok2... sebenarnya ade 1 bende jer yg aku nak share dengan korang... sesuatu yang aku nak imbas balik... dan aku suke sangat baca balik entry aku ni...

Entry yang aku buat ni dah beberapa bulan lepas... bulan 10 tahun lepas... masa tu aku bizi kat opis tapi berjaya jugak aku menaip entry dengan cepat... takdenyer nak taip delete taip delete... entry tu mmg aku menaip dengan lancar dan realise yang sebenarnya entry tu ditaip dari hati aku sendiri... dan sebab tu bila aku baca balik entry tu aku dapat rasakan feeling dia...

Mungkin ada yang dah penah baca dan mungkin ada yang belum... Jom baca entry yg aku maksudkan tu... CORETAN UNTUK AKIFF

Korang ade tak entry lame2 korang yang korang memang suke sangat baca??... luahan hati korang secara ikhlas dan mempunyai feeling yg tersendiri bile korang bace balik... meh share dengan aku... tak kisah la entry tu pasal apa pun... percutian yg penuh makna ker... makan2 yg special ke... ape2 jer laa... bagi link entry tu kat ruangan komen kat bawah ni... aku nak baca... entry yang menarik perhatian aku akan aku bagi hadiah misteri dari Bali...