Susu mahal tak sedap...

Semalam aku try bagi Akiff minum susu Enfagrow... aku dapat sample dari sales girl susu tu... sebelum ni Akiff minum Anmum jer...

(Gambar telah diremove)
Gambar ehsan Google

Ikutkan dari penjelasan yang sales girl Enfagrow tu bagi tau... susu tu memang banyak kandungan DHA dan nutrian lain lagi berbanding Anmum... nutrien2 tu smuenyer diperlukan untuk perkembangan otak ank kite... die ade tunjuk perbezaan dan aku ade jugak ushar kandungan nutrien kat kotak susu due2 jenama tu... aku compare dan memang nampak Enfagrow punyer lebih banyak nutrien dalam susu die berbanding Anmum... no wonder la Enfagrow punyer susu lagi mahaaaal...

Kalau nak tahu... 1 tin susu Anmum 1.6kg tu harganya RM75.99 dan 1 tin susu Enfagrow  1.7kg harganya RM106.99...

Tapi semalam aku juz bagi Akiff try sebotol susu Enfagrow... brape kali sedut jer lepas tu die takmo... tak lalu... die mintak susu yg lain... tak sedap kot... siap tarik tangan aku tunjuk tin susu Anmum die tu... nak susu tu jugak... wakaka...

So, tak jadi la nak tukar Enfagrow... selamat duit abah... hehehe...

Labels: