Jumpa Ben Ashaari


Kenal tak sape kat bawah ni... giler tak kenal... kalau tak kenal mohon jgn mengaku ko tu blogger okeh... wahhh... wakaka... ni ben ashaari laa...

Aku bukan terserempak dgn dia tp mmg janji nak jumpa dia kat Publika Dutamas... kebetulan bro ben ada event kat situ tak jauh dgn opis aku... 

1st time jumpa tak sangka bro ben mmg jenis yg boleh ajak sembang dan kalau dibiarkan boleh melarat berjam2 aku nak borak dengan dia... best weh sembang dengan otai blogger sepenuh masa... die plak jenis tak sombong... lagi la best...

Dalam sembang2 tu sempat la die ajar aku cara update blog gune hp... sebelum ni ade jer aku hapdet gune hp tp agak leceh... kalau btul2 rajin baru aku hapdet... tp tadi die tunjukkan aku cara lagi mudah dan lps ni sng la aku nak hapdet... 

Dalam dok borak dengan bro ben... ade beberapa point yg aku nak share kat sini dengan korang kalau nak jadi blogger berjaya mcm die... antaranya yg paling basic adalah kerajinan... tp itu memang semestinyer la kan... buat ape pun kalau tak rajin mmg tak kemana laaa... tp mksud rajin yg aku nak cakap ni adalah rajin buat entry dan rajin melawat blog orang... kalau rajin up entry jer tp blog orang lain tak pergi melawat pun tak gune gak... tak boleh harap orang jer dtg umah kite... kite pun kena la slalu p umah orang... Pastu entry kena fresh dan ada identiti tersendiri... jangan asyik nak up entry ulang siaran citer dr blog2 lain...

hmmm... ok la... lps ni aku nak kena rajin up entry dan kena tambah tambah tambah kerajinan sergah blog korang smue...

Pstt... thanks bro coz update gambar aku dlm blog bro... terasa femes kjap... wakaka... tak caye klik sini...

Labels: