1st time makan kat Wondermilk

Oooo... dah tengah hari ehhh... ok2... jom hapdet entry makan2... yang tak kluar lunch dan konon2 nak melepak depan PC sambil berniat nak diet tu... meh aku nak layoq makanan mehh...

Semalam 1st time bawak miss permaisuri dengan Akiff jenjalan buang masa kat Publika, Solaris Dutamas... tengah jalan2 tu memang dok ushar kedai makan sbb tgh kebulor dah time tu... pkul 3 petang dah tp makan ape pun belum lagi...

Last2 jumpe plak Cafe Wondermilk ni... dah la Miss Permaisuri dah banyak kali crite kat aku makan kat situ best... dah lame die follow instagram wondermilk ni tp blum pernah try... dah nmpak semalam tak smpai hati plak nak ignore mcm tu jer...


Deco dalam memang agak menarik tapi sempitttt... bab sempit2 ni buat aku rimas ni... tapi nasib baik budak Akiff ni mood ok jer... nak pulak die dok dalam baby chair tu smpai sudah... tenteram aku makan...

Kitorang order burger bakar... ok laa... sedap la jugak...

Untuk Akiff kitorang order cup cake...
Cup cake Akiff bentu bee... suke la die...

Aku biarkan jer die makan sendili... comot memang wajib la tapi gasak laa... asalkan die dok diam...


Meh tengok keek aku ni... happynyer Akiff...


Jun 16, 2013 | Mkn dengan happy... by lan_careno on Keek.com